New LASR Classic customers have reached out to us about problems they are experiencing claiming their new licenses for both LASR Classic and Plug-Ins.
After Thanksgiving, we began migrating to a new environment to serve the community and develop new features on LASR Classic and LASR X. In some cases, it changed how our back-office system communicates with our license servers.
Our Team is aware of this issue and is working on getting fully running again. Unfortunately, this means users temporarily will not be able to claim new licenses, and existing users will not connect to LASR Community. We do not expect the issue to last long, but we do not have the exact time frame to provide folks yet.
Once service is restored, we will post it on here and on the LASR Classic Forum. Again, we appreciate your patience as we move into a new environment to serve your training needs better.
Невозможно представить наше настоящее без качественного и проверенного новостного портала, который предоставляет всю необходимую информацию своим читателям. В свое время, я потратил большое количество нервов, чтобы наконец найти соответствующий информационный портал. Сейчас, благодаря безупречной работе Delo.ua, я узнаю обо всех новостях https://delo.ua/ru/news/, которые меня интересуют, их особенность в том, что они делают большой упор на бизнес новостях, что очень круто. Читая их статьи, я гораздо лучше понимаю, что именно происходит в моей стране потому, что именно они публикуют все важные инсайды, которые в дальнейшем влияют на понимание ситуации. Плюс, ко всему этому, еще добавляется их работа с иностранными материалами, они очень круто обрабатывают все те новости, что есть за рубежом, это добавляет очень важных материалов. С помощью новостного портала Delo.ua, я теперь всегда в информационном пространстве, что позволяет благодаря их работе получать не только локальные, но и глобальные новости.
It's great that your team is actively working on this issue! Important update, and great that you're keeping everyone updated!